Marketing v kultuře jako cesta k pochopení potřeb diváků a jejich naplnění vyvažuje vždy ohled k poslání dané instituce a jejím uměleckým, estetickým a odborným cílům. Pohled na praktické příklady i aktuální trendy. Rozvoj a rozšiřování publika a jeho aktivní zapojování. Kulturní instituce jako tvůrci obsahu na pomezí umění, komunit, tvůrčích průmyslů a cestovního ruchu v éře digitalizace a sociálních sítí. Public relations a kulturní instituce. Lektor: MgA. Jiří Sulženko,Ph.D., pedagog Katedry produkce DAMU, ředitel programu DEPO2015 v Plzni. Působil jako ředitel programu projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015, před tím jako ředitel KC Zahrada na Jižním Městě v Praze, manažer marketingu v Divadle Archa a ve Studiu Damúza. Datum konání: 6.4.2017 Místo konání: Zasedací místnost, Ministerstvo kultury, Maltézské nám.1,Praha 1 Doba konání: 10,00 - 14,00 hod. Cena semináře: 600,00 Kč